“کلاهبرداری فیشینگ” ۹۷ ٪ آگاه است و حدود نیمی از رمزهای عبور دوباره مورد استفاده قرار می گیرند – ساعت موبایل

Line Yahoo نتایج نظرسنجی انجام شده در نظرسنجی های اینترنتی را که در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۵ انجام شده است ، منتشر کرده است. این نظرسنجی در Yahoo! کاربران جمعیت. جنسیت و گروه سنی: ۶۴ ٪ مرد ، ۳۴ ٪ زن بودند ، ۲ ٪ بدون پاسخ ، ۳ ٪ در ۲۰ سالگی ، ۱۱
Line Yahoo نتایج نظرسنجی انجام شده در نظرسنجی های اینترنتی را که در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۵ انجام شده است ، منتشر کرده است.

این نظرسنجی در Yahoo! کاربران جمعیت. جنسیت و گروه سنی: ۶۴ ٪ مرد ، ۳۴ ٪ زن بودند ، ۲ ٪ بدون پاسخ ، ۳ ٪ در ۲۰ سالگی ، ۱۱ ٪ در ۳۰ سالگی ، ۲۹ ٪ در دهه ۴۰ بودند ، ۵۵ ٪ در دهه ۵۰ و بالاتر و ۲ ٪ بدون پاسخ بودند.
براساس این نظرسنجی ، میزان آگاهی از کلاهبرداری فیشینگ ۹۷ ٪ بود که ۸۲ ٪ از افراد ایمیل فیشینگ یا پیامکی دریافت می کردند و ۱۳ ٪ از افراد در ایمیل فیشینگ به URL دسترسی پیدا می کردند.

علاوه بر این ، ۴۸ ٪ از افرادی که از همان رمز عبور در چندین سرویس یا برنامه استفاده می کنند ، در حالی که ۷۲ ٪ از افراد از نحوه ورود به سیستم بدون رمز عبور آگاه هستند و ۴۸ ٪ از افراد در واقع از احراز هویت بدون رمز عبور استفاده می کنند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰