کد خبر : 208888
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 11:09

گوگل سیاست تبلیغات رمزنگاری خود را در ژانویه ۲۰۲۴ به روز می کند

گوگل سیاست تبلیغات رمزنگاری خود را در ژانویه ۲۰۲۴ به روز می کند

  به گزارش reportaj.me و به نقل از spotlight.designrush  گوگل به‌تازگی به‌روزرسانی خط‌مشی تبلیغاتی ارزهای دیجیتال خود را اعلام کرده است که قرار است از ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ اجرایی شود. این بازنگری سیاست، به طور خاص با هدف قرار دادن ارزهای رمزنگاری شده و صندوق های قابل معامله در بورس (ETF)، نشان دهنده دوره جدیدی

 

به گزارش reportaj.me و به نقل از spotlight.designrush  گوگل به‌تازگی به‌روزرسانی خط‌مشی تبلیغاتی ارزهای دیجیتال خود را اعلام کرده است که قرار است از ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ اجرایی شود.

این بازنگری سیاست، به طور خاص با هدف قرار دادن ارزهای رمزنگاری شده و صندوق های قابل معامله در بورس (ETF)، نشان دهنده دوره جدیدی در نحوه تبلیغ آنلاین ارزهای دیجیتال است.

 

گوگل خاطرنشان کرد: «کوین تراست ارزهای دیجیتال، محصولات مالی نوآورانه، سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا با سهام تراست‌هایی که دارای مقادیر زیادی ارز دیجیتال هستند، معامله کنند.

 

با این حال، به روز رسانی خط مشی به ایالات متحده محدود نمی شود.

 

این یک دامنه جهانی را در بر می گیرد، و همه حساب هایی را که تراست های سکه ارزهای دیجیتال را تبلیغ می کنند، ملزم می کند بدون توجه به موقعیت جغرافیایی خود، از دستورالعمل های Google پیروی کنند.

 

در این خط‌مشی آمده است: «این رویکرد جهانی تعهد Google را برای ایجاد یک محیط تبلیغاتی یکنواخت و امن برای کاربران در سطح جهانی تقویت می‌کند.

 

برای رعایت، تبلیغ‌کنندگان باید از Google گواهی دریافت کنند. این شامل یک ارزیابی دقیق است تا اطمینان حاصل شود که سکه های ارز رمزنگاری شده آنها با استانداردهای گوگل مطابقت دارند.

 

به‌علاوه، رعایت قوانین محلی در مناطق تبلیغاتی هدف‌دار همچنان بسیار مهم است.

 

واکنش بالقوه و فرصت های جدید

در حالی که این تغییر سیاست راه های جدیدی را برای تبلیغات ارزهای دیجیتال باز می کند، ممکن است بدون چالش نباشد.

 

الزامات سخت گیرانه گوگل می تواند برای تبلیغ کنندگان کوچکتر یا کسانی که در مناطقی با چارچوب های قانونی پیچیده هستند، موانعی ایجاد کند.

 

الزام به گواهی Google و پیروی از قوانین محلی ممکن است منجر به تمرکز قدرت تبلیغات در دست چند شرکت مجهز شود.

 

با این حال، یک جنبه مثبت وجود دارد.

 

در مقاله مدیوم آمده است: «با این تغییرات، فرصت منحصر به فردی برای تبلیغ‌کنندگان به وجود می‌آید تا استراتژی‌های بازاریابی خود را دوباره ارزیابی کرده و ارتقا دهند.»

 

تبلیغ‌کنندگانی که با موفقیت در این آب‌های جدید حرکت می‌کنند، می‌توانند خود را در یک مزیت قابل توجه بیابند.

 

گوگل در حال تغییر موضع خود در قبال کریپتو است

این به‌روزرسانی نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی در نگرش Google نسبت به تبلیغات مرتبط با رمزنگاری است.

در مارس ۲۰۱۸، گوگل با اشاره به آسیب مصرف کننده و خطرات بالقوه، ممنوعیتی جامع بر روی تمام تبلیغات مرتبط با رمزارز اعمال کرد.

 

کاهش تدریجی این محدودیت ها نشان دهنده شناخت رو به رشد بازار کریپتو در حال بلوغ است.

 

در سپتامبر ۲۰۲۳، گوگل برنامه‌های خود را برای تقویت بخش بازی‌های Non-Fungible Token (NFT) اعلام کرد و این موضع در حال تحول را بیشتر برجسته کرد.

 

به‌روزرسانی خط‌مشی Google یک تصمیم مهم در دنیای تبلیغات دیجیتال است، زیرا به طور بالقوه می‌تواند به بازار ارز دیجیتال منظم‌تر، شفاف‌تر و منصفانه‌تر منجر شود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 10 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

کي ام پلير زيرنويس باز نميکنه

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با لینک فالو