کد خبر : 186482
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 10:12

نجات کوهنورد گرفتار در کوهستان‌های کاشان

نجات کوهنورد گرفتار در کوهستان‌های کاشان

ایسنا/اصفهان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از نجات یک بانوی کوهنورد در کوه‌های منطقه درین در جنوب این شهر خبر داد. محمد علی پیراسته در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت این بانوی ۳۷ ساله، که مصدوم شده بود، در ساعت ۱۸ امروز ۱۲ دی‌ماه به سامانه ۱۲۵ گزارش شد که

نجات کوهنورد گرفتار در کوهستان‌های کاشان

ایسنا/اصفهان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از نجات یک بانوی کوهنورد در کوه‌های منطقه درین در جنوب این شهر خبر داد.

محمد علی پیراسته در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت این بانوی ۳۷ ساله، که مصدوم شده بود، در ساعت ۱۸ امروز ۱۲ دی‌ماه به سامانه ۱۲۵ گزارش شد که با تلاش ماموران امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی و جمعیت هلال احمر کاشان، این کوهنورد نجات پیدا کرد.

وی افزود: این بانوی کوهنورد به دلیل شکستگی از ناحیه پا قادر به ادامه مسیر نبود و توسط تیم‌های امدادی ایستگاه شماره ۶ آتش نشانی برای تحویل به کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس به پای کوه منتقل شد.

پیراسته تصریح کرد: ماموران  این سازمان در آذرماه گذشته در ۲۲۰ مورد عملیات آتش سوزی و حادثه در این شهرستان حضور داشتند و موفق به نجات ۵۹ نفر در جریان این ماموریت‌ها شدند.

وی تاکیدکرد: مهم‌ترین علت ۵۲ مورد آتش سوزی رخ داده در آذرماه، اتصالی برق، عدم رعایت نکات ایمنی و بی احتیاطی در ایجاد آتش بوده و بیشترین آتش‌سوزی مربوط به وسائل نقلیه و منازل مسکونی گزارش شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کاشان، گفت: آتش نشانان در ۱۶۸حادثه مختلف از جمله تصادف، نجات افراد محبوس، رفع خطر حیوانات و… شرکت و نسبت به امدادرسانی به شهروندان اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

پیراسته افزود: شهروندان کاشان، هفت هزار و ۱۷۵ تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی داشتند که متاسفانه در حوادث آذرماه ۹ فوتی و ۶۱ مصدوم داشتیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

کي ام پلير زيرنويس باز نميکنه

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با لینک فالو

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح