کد خبر : 208912
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 19:51

شیائومی ۱۴T و ۱۴T Pro در رندرهای رسمی که همه رنگ‌ها را نشان می‌دهند به بیرون درز کرد.

شیائومی ۱۴T و ۱۴T Pro در رندرهای رسمی که همه رنگ‌ها را نشان می‌دهند به بیرون درز کرد.

شیائومی امروز ۲۶ سپتامبر مدل های ۱۴T و ۱۴T Pro را معرفی می کند. و ساعاتی بعد، مجموعه کاملی از رندرهای لو رفته برای هر دو دستگاه ظاهر شد. اینها Xiaomi 14T را در چهار رنگ و ۱۴T Pro را در سه رنگ نشان می دهند. همانطور که از رندرها می بینید، برند لایکا همچنان

Xiaomi 14T leaked renders

شیائومی امروز ۲۶ سپتامبر مدل های ۱۴T و ۱۴T Pro را معرفی می کند. و ساعاتی بعد، مجموعه کاملی از رندرهای لو رفته برای هر دو دستگاه ظاهر شد.

اینها Xiaomi 14T را در چهار رنگ و ۱۴T Pro را در سه رنگ نشان می دهند. همانطور که از رندرها می بینید، برند لایکا همچنان وجود دارد و به طور بسیار برجسته روی محفظه دوربین در پشت اعمال می شود.

جزیره دوربین خود یک جزیره مستطیلی شکل در سمت چپ بالای عقب است. هر دو گوشی دارای سه دوربین هستند، در حالی که حلقه چهارم برای آرایه فلاش LED است. به نظر می رسد هیچ یک از این دو دوربین دارای دوربین زوم پریسکوپ نیستند، اما این تعجب آور نیست – هیچ دستگاه سری T تا به حال این کار را نکرده است. آن‌ها هنوز محدود به تلفن‌های هوشمند فوق‌العاده رده بالای شیائومی هستند و این دو اینطور نیستند.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

کي ام پلير زيرنويس باز نميکنه

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با لینک فالو

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح