کد خبر : 189925
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 16:12

دستگیری شکارچیان متخلف در کاشان

دستگیری شکارچیان متخلف در کاشان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان از دستگیری متخلفان با سابقه شکار و صید در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک خبر داد. الهیار دولتخواه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: محیط‌بانان منطقه حفاظت شده قمصر و برزک در هنگام گشت و کنترل منطقه به یک گروه متخلف برخورد کردند که پس از ساعت‌ها

دستگیری شکارچیان متخلف در کاشان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان از دستگیری متخلفان با سابقه شکار و صید در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک خبر داد.

الهیار دولتخواه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: محیط‌بانان منطقه حفاظت شده قمصر و برزک در هنگام گشت و کنترل منطقه به یک گروه متخلف برخورد کردند که پس از ساعت‌ها کوه‌پیمایی در مسیرهای صعب‌العبور و با حضور به موقع، موفق به دستگیری آنها شدند.

وی افزود: از شکارچیان متخلف لاشه یک رأس قوچ وحشی حمایت شده، یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی به همراه ادوات شکار کشف و ضبط و پرونده آنها برای تکمیل مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان با اشاره به افزایش مشارکت مردم برای حفظ محیط زیست، تصریح کرد: در تحقیقات و بررسی‌های اولیه مشخص شد که یکی از سه شکارچی متخلف با سابقه و دارای پرونده قضایی در زمینه شکار و صید است.

وی تأکید کرد: راهبردهای حمایت مسئولان، آموزش شهروندان به خصوص کودکان و بانوان در فرهنگ‌سازی زیست‌محیطی، استفاده از سازمان‌های غیردولتی به‌عنوان میانجی بین جامعه و سهامداران حفاظت محیط زیست از جمله الگوهایی است که می‎تواند تداوم و بقای مشارکت اجتماعی را افزایش دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

کي ام پلير زيرنويس باز نميکنه

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با لینک فالو

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح