کد خبر : 208821
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 1:26

تخریب ۱۴ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی در سبزوار

تخریب ۱۴ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی در سبزوار

به گزارش ایلنا، علی اصغر امانیان در این باره اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز، ۱۴ مورد ساخت‌ و ساز غیرمجاز در اراضی روستای کسکن سبزوار تخریب شد. وی افزود: عمده این ساخت و سازهای غیرمجاز در مرحله دیوارکشی بود که تخریب آن‌ها با حمایت دادستانی نیروی انتظامی و اکیپ صیانت از

تخریب ۱۴ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی در سبزوار

به گزارش ایلنا، علی اصغر امانیان در این باره اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز، ۱۴ مورد ساخت‌ و ساز غیرمجاز در اراضی روستای کسکن سبزوار تخریب شد.

وی افزود: عمده این ساخت و سازهای غیرمجاز در مرحله دیوارکشی بود که تخریب آن‌ها با حمایت دادستانی نیروی انتظامی و اکیپ صیانت از بستر تولید واحد امور اراضی جهاد کشاورزی سبزوار صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار اضافه کرد: در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی به شدت برخورد می‌شود.

امانیان ادامه داد: کارشناسان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی سبزوار به صورت شبانه‌روزی محدوده‌های اراضی را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می‌کنند.

وی تأکید کرد: مالکان و کشاورزان قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی با کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هماهنگی کرده و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

کي ام پلير زيرنويس باز نميکنه

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با لینک فالو

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح