کد خبر : 184700
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 18:10

الزام استانداردسازی بتن از سوی پیمانکاران طرح ملی مسکن در ایلام

الزام استانداردسازی بتن از سوی پیمانکاران طرح ملی مسکن در ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: پیمانکاران به منطور مقاوم سازی ساخت و سازها، باید مجوز قانونی استاندارد را بگیرند. «مهناز همتی» در نشست شورای تأمین مسکن استان اظهار کرد: در ساخت و سازهای طرح ملی مسکن آزمایش‌های بتن باید از آزمایشگاه‌های تایید صلاحیت شده استان استفاده کرده و استاندارد سازی صورت گیرد. مدیرکل استاندارد استان

الزام استانداردسازی بتن از سوی پیمانکاران طرح ملی مسکن در ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: پیمانکاران به منطور مقاوم سازی ساخت و سازها، باید مجوز قانونی استاندارد را بگیرند.

«مهناز همتی» در نشست شورای تأمین مسکن استان اظهار کرد: در ساخت و سازهای طرح ملی مسکن آزمایش‌های بتن باید از آزمایشگاه‌های تایید صلاحیت شده استان استفاده کرده و استاندارد سازی صورت گیرد.

مدیرکل استاندارد استان ایلام افزود: پیمانکاران به منطور مقاوم سازی ساخت و سازها، در صورت استقرار بچینگ باید الزامات استاندارد را در محل برآورده نمایند و مجوز قانونی استاندارد را از اداره کل استاندارد دریافت کنند.

همتی تصریح کرد: در راستای استفاده از مصالح استاندارد و حمایت از تولید کنندگان مصالح استاندارد، تمامی دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی استان مخصوصا سازمان نطام مهندسی ساختمان استان که در امور ساخت و ساز دخیل می‌باشند، لازم است با این مهم به نحو مناسب برخورد کرده و در ساخت و سازهای خود از مصالح استاندارد و با کیفیت استفاده کنند.

همچنین «حسن بهرام‌نیا»- استاندار ایلام با بیان اینکه بیشتر ساخت و سازها در مناطق بافت فرسوده انجام گیرد تا ضمن ترمیم فضای کالبدی قدیمی، زیبا سازی شهرها هم در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: ناظرین ساختمان حتما باید موضوع کیفیت و استاندارد مصالح ساختمانی را مد نظر قرار دهند وبه عنوان ضرورت در احداث مسکن ملی، مکانیک خاک و آزمایشگاه بتن استاندارد را مورد توجه قرار داده و نظارت‌های فنی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

کي ام پلير زيرنويس باز نميکنه

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با لینک فالو

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح