کد خبر : 208769
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 16:17

آکادمی اسکار واحد تولید و فناوری جدید تأسیس می کند

آکادمی اسکار واحد تولید و فناوری جدید تأسیس می کند

  لس آنجلس، کالیفرنیا – شورای حکام (اسکار) آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک امروز ایجاد شعبه تولید و فناوری را اعلام کرد که شامل تقریباً ۴۰۰ نفر است که قبلاً به عنوان اعضای کل طبقه بندی شده بودند. شعبه جدید نماینده اعضایی است که در پست های فنی و تولید کلیدی در تمام مراحل

 

لس آنجلس، کالیفرنیا – شورای حکام (اسکار) آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک امروز ایجاد شعبه تولید و فناوری را اعلام کرد که شامل تقریباً ۴۰۰ نفر است که قبلاً به عنوان اعضای کل طبقه بندی شده بودند. شعبه جدید نماینده اعضایی است که در پست های فنی و تولید کلیدی در تمام مراحل فیلمسازی، از قبل تا پس از تولید، کار می کنند.

اعضای شعبه شامل افسران ارشد فناوری، روسای ارشد بخش فناوری و خدمات خلاقانه و متخصصان حفظ و مرمت هستند. علاوه بر این، نقش‌های معتبر تولید، از جمله هماهنگ‌کننده بدلکاری، ناظر فیلمنامه، طراح رقص، سرپرست موسیقی، رنگ‌نوازان، تهیه‌کنندگان خط و تولیدکنندگان وابسته، بخشی از این شعبه خواهند بود.

 

شرایط عضویت آکادمی که برای دعوت به شعبه تولید و فناوری در نظر گرفته می شود را می توانید در اینجا بیابید.

شعبه تولید و فناوری، آکادمی را به ۱۸ شعبه می رساند که همه جنبه های صنعت فیلم را نشان می دهد. یک عضو شعبه برای سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ به عضویت شورای حکام انتخاب خواهد شد.

 

جدیدترین شعبه آکادمی که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد، کارگردانان بازیگری بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود آهنگ

کي ام پلير زيرنويس باز نميکنه

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با لینک فالو

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح